Wednesday, February 5, 2014

Mój wywiad z cukiernikiem Sadaharu Aoki w magazynie Kuchnia



Zapraszam Was do przeczytania mojego wywiadu z jednym z najbardziej renomowanych paryskich cukierników – Japończykiem Sadaharu Aoki, tworzącym od wielu lat we Francji. Artykuł został opublikowany w lutowym numerze magazynu „Kuchnia”. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Poznałam Sadaharu Aoki w ubiegłym roku. To niesamowity człowiek, który odniósł spektakularny sukces w branży nie tylko dzięki talentowi, ale przede wszystkim dzięki mrówczej pracy. Nad Sekwanę przeprowadził się wiele lat temu. Zaczynał tam od zera. 
I invite the Polish readers to my interview with Sadaharu Aoki which was published in the February edition of Polish “Kuchnia” magazine (which literally means “la cuisine”). Japanese Sadaharu Aoki is one of the most renowned pastry chefs and chocolatiers working  in France.
Here's the link to his pastry shops located in Paris.

3 comments:

lo said...

Ale Ci ZAZDROSZCZĘ!!!!!!!!!!! Ja tylko z nim mailowałam, żeby umówić zdjęcia i moją wizytę w ich cukierniach. Potem powstał z tego fajny post i super ciasto z jego receptury.

http://pistachio-lo.blogspot.com/2012/04/sadaharu-aoki-japonsko-francuskie.html

Fajnie miałaś. Czekam na ciąg dalszy.

Magdalena said...

Czesc Lo! Czytalam kiedys na twoim blogu opis wizyty u SA. Ciasto tez pamietam, mam zreszta na niego przepis, ale nie wszedl do numeru czerwcowego, w ktorym opisywalam niektore paryskie cukiernie tzn. SA, Herme, Mulot i Conticini. Ciesze sie, ze udalo mi sie poznac Sada. Spotkanie bylo przewidziane na pol godziny, a w sumie rozmawialismy ponad dwie godziny, udalo sie rowniez zwiedzic jego pracownie pod Paryzem i zobaczyc produkcje ciastek oraz czekoladek. Serdecznie pozdrawiam!

Magdalena said...

tzn czytalam opis wizyty w butiki SA :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...